czwartek, 13 września 2012

Fakty o Niallu i o urodzinach chlopcow

Dziś bd fakty O Nialuu bo pisałam wczoraj a po za tym sa jego urodziny wiec piszcie na nargastkach se jaisii boss ja mam dziewczyny nie u miej tu pisać postów wiec ja je nauczę . Nie dawno były urodziny Liama wiec dzisiaj jeszcze napisze pod faktami kiedy chłopcy maja urodziny :
                                                                 
                                                                    Fakty o Niall'u Horan'nie 

Niall: Miałem koszmar. Liam : Co się stało? Niall: Miałem hamburgera. Liam : To nie jest koszmar. Niall: Harry mi go wziął.

Reporter: Czy zgłaszasz się do ugotowania czegoś? Niall: Zgłaszam się na ochotnika do jedzenia.

Niall: Harry był tak strasznie upity podczas Brits że nie pamiętał że rozmawiał z wokalistą Coldplay. Liam: To prawda.

Dziennikarz : Na jakim filmie ostatnio płakałeś? Niall : Gdzie jest Nemo, gdy on się gubi. Stanowi to około 70 % filmu.

Raz podczas gry w piłkę, Niall zwichnął kolano.

Według Nialla idealnym daniem na pierwszej randce będzie spaghetti w eleganckiej restauracji. 

Niall kocha gdy jego dziewczyna bawi się włosami.

Niall w niezręcznej sytuacji tańczy taniec irlandzki.

Jak można nie kochać Nialla? On jest jak miś, który po naciśnięciu na brzuch, mówi : Ja kocham Biebe'ra. ~ Zayn Malik.

Niall dużo pierdzi. Jeśli wzięto by go do Igrzysk Olimpijskich, to on miałby zapewniony złoty medal. ~ Harry Styles

 Kto jest najbardziej leniwym? Niall: Zayn dużo śpi. Zayn: On dużo zjada. Louis: Nie odpowiedziałeś na pytanie

*Niall zobaczył ze swojego pokoju w hotelu płaczącą dziewczynę. Zszedł do niej, przytulił ją i wyszeptał* : Nie płacz."

 Wszyscy chcą przytulać Zayna. Nie mogę ich za to winić. Sam uwielbiam to robić. ~ Niall Horan.

Zayn: Liam jest jak nasz tata. Niall:Sam się sobą umiem zająć. Liam :Zgubiłeś się w centrum handlowym. Niall : Zgubiłem się, bo chciałem.

Kto w zespole nie zachowuje się normalnie? Louis : Za każdym razem jest to Niall.

"Liam:Dlaczego kurczak nie przeszedł przez jezdnię? Niall : Ponieważ go zjadłem.-Niall Horan"

Niall: Wewnątrz jestem Supermanem Louis: Ja jestem Pokémonem. Harry: Ja jestem seksowny Liam: Jestem cudowny! Zayn: A ja jestem Zayn. 

"Co sprawia, że Niall jest piękny?" Louis: "Jego słodkie blond włosy






                                                                            Urodziny Chłopców : 

Louis Tomlinson : 

24.12.1991r

Niall Horan (ur. 13.09.1993r DZISIAJ ) 

Zayn Malik (ur. 12.01.1993r 

Harry Styles (ur. 01.02.1994r



Liam Payne (ur. 28.08.1993





Nastepny post bd ooo chymmm jutro opowiadanie wiec rodział pierszy o Harrym i Niallu a dziewczyny jutro piszą więcej notatek lub dzisiaj to ppaaa 

                             


                                           - Oliwia :) 

2 komentarze: